sobota 26. května 2018

Fotbal: Benfika si zastřílela a body zůstaly doma

Na dnešním utkání našeho "B"týmu jsem nebyl. Smažil jsem se ve |Skalici, smažil jsem se na křídlovické zahradě a tak jsem už na další smažák neměl chuť. Nakonec možná škoda, že jsem nešel aspoň na první půlku, neboť bych viděl naše čtyři banány, dokonce možná premiérovou branku z kopačky 16ti letého Tobiáše Drechslera.
IV.C: Božice B - Hrabětice 4:1 (4:0). Naše branky dali: Tomáš Rauš (11´), Petr Procházka (24´), Martin Vrba (29´) a Tobiáš Drechsler (31´). 




Tak jestli mají očití svědkové nějakou zajímavost, o níž by se s námi podělili, tak ať něco písnou.

S letošní sezonou se Božice B rozloučí příští sobotu ve Velkém Karlově. Hraje se v 16:30 h, stejně jako na našem domácím hřišti tou dobou nastoupí Božice A v zápase OP proti FK Znojmo B (Oblekovice)

Žádné komentáře:

Okomentovat