sobota 2. ledna 2016

První pořádný božický sníh. V sobotu 2.1.2016 (dopl.3.1.)

Jedva jsem ráno otevřel oči, padl můj pohled z okna na bílý dvůr. Vyskočil jsem z postele a jal se hledat foťák, abych tuto význačnou historickou událost nacpal do digitálu. Obé se podařilo, byť v ranním šeru fotky za moc nestály.


Přesně v poledne jsem se vyšel podívat na zahrádku a nakoukl jsem i přes plot. Taktéž tyto snímky přikládám. Fotbalisti můžou být rádi, že mají svůj tradiční silvestrovský mač za sebou, jelikož 30.12.2014 museli hřiště na umělce za školou zbavit ještě větší sněhové přikrývky, než je ta dnešní. Tak jsme se přeci jenom dočkali. Veselme se, radujme se, v tomto v tomto novém roce!
A přidal jsem dvě aktuální fotky z Křídlovic, které mi zaslala naše spolupracovnice. Nádhera!

          (lan)






Žádné komentáře:

Okomentovat