pondělí 14. srpna 2017

Fotbal: V nouzi dá ti radu každý dobrý přítel ...

Kamil s domácím Prokešem
Epigram Karla Havlíčka Borovského mě napadl, když jsem přemýšlel, jak uvést malé zamyšlení a pár postřehů k našemu úvodnímu vystoupení v podzimní části okresního přeboru.


"Až na zbytečnou ztrátu bodů v posledních sekundách prodloužení, jsem spokojen.", "Hráli jsme blbě, vůbec se mi to nelíbilo!" Takové rozdílné bylo hodnocení po skončení zápasu. Co z takového rozporuplného komentování bezprostředně po skončení utkání vyvodit za závěry?
Dá se říct, že až na Lukáše Hrobára (nejméně na 3 týdny má hole a kotník v dlaze - po přípravě v Mikulovicích), Kubu Rambouska a Davida Švejdíka jsme nastoupili v úplné sestavě. Kapitánem byl zvolen (určen?) ten nejzkušenější z našich fotbalistů a neformální autorita Jiří Pavelčík. Na hřiště vyběhla jedenáctka, v níž byla některá jména možná mírným překvapením, ale je věcí trenéra, jakou sestavu určí. Osobně bych na hřišti hned od začátku rád viděl Kamila na stoperu. Pro mě je to, zvláště pro toto malé hřiště (možná nejmenší v OP) nejlepší řešení. Kamil je neohrožený bijec, který nikdy nedá kůži zadarmo, kdyby mu nos měli přerazit! Což se mimochodem domácímu hráči Prokešovi (č.14) málem podařilo! Bojara bych poslal dopředu.
Domácí jsou na svoje hřiště zvyklí a moc dobře vědí, že právě s rozměry mají soupeři problémy, především pak při rozehrávkách, odkopech a zakládání útoků. Nepustili nás ani do kombinace, měli rychlejší start na míč a byli důrazní. V tom vynikl především hráč Prokeš, kterého si nějak z dřívějška nevybavuji. Připojuji pár fotografií, které to dokládají. Přesto všechno jsem i v naší hře viděl řadu pozitiv a k nějakému zklamání mám daleko. Dlouho jsme tahali všechno po levé straně a Pavel, Petr a Jara Jandásek na straně pravé nebyli zdaleka tak vytížení, jak by být mohli.
Osobně mě příjemně překvapil Roman Šob, jenom bych ho z několika dobrých důvodů vyzkoušel na pravém bekovi. Naši hráči odvedli svůj standard, jak jsem uvedl už výše, nikdo mě vyloženě nezklamal. Jenom jsme nepochopili, jak to bylo s penaltou. I moje fotografie ukazuje, že se k ní původně stavěl Kamil, což si myslíme, že tak mělo být i vykonáno. Trenérovi je už teď zřejmé, že na penaltu musí být jasně určen hráč (nebo dvojice s daným pořadím). Nebudeme si zakrývat, že její neproměnění ovlivnilo závěr zápasu. Tak jako v Lize mistrů ...

A v neděli dopoledne se už zase těšíme.

                                  (lan)















                                            

3 komentáře:

  1. Kamil byl po nemoci a po antibiotikach proto nenastoupil od zacatku pane Nevrkla 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nezkoumám, proč, já píšu, jak to vidím já. A pro mě je prostě Kamil typ hráče, kterého vidím raději na hřišti v akci, než na lavičce. :-) Ale trenérovi do toho - chraň pámbů - nemluvím. Já to jenom glosuji z pohledu fanouška. :-) A propó: Jsem moc rád, že se Bruno na naši lavičku vrátil!!!

      Vymazat
  2. Jo to je jasny ja jen ze nebyl uplne ok , jinak taky vidim rad kdyz hraje on a vsichni jsme rádi, že je bruna zpět 😉👌

    OdpovědětVymazat