sobota 22. července 2017

I v Hrádku jsme přesvědčili a zvítězili (+další foto)

Těsně před naší druhou brankou ...
Viděl jsem tentokrát jenom 30 minut druhé půle, ale dojem jsem měl dobrý, podobně jako téměř patnáctka fandů z Božic. Poprvé v přípravě naskočili Kamil s Romanem, chyběl Jara Hrobár., možná i někdo další.
Hrádek - Božice 0:3 (0:1). Naše branky: Jara Jandásek, 2x Lukáš Hrobár (u té na 0:2 se to snad ještě otřelo o Bojara)


Nastoupili jsme v sestavě: Vojta Bačo - Broňa Horáček, Kamil Kalina, Roman Šob - Jirka Pavelčík - Lukáš Hrobár, Honza Kudlička, David Mlčúch, Petr Šišlák - Robert Lysák, Jara Jandásek. Na střídačce: Zdeněk Chrenovský, Petr Řihák, ... Kde byl Rambo, nevím, ale na hřišti i na fotografiích ho vidím ...  Trenér Broněk Juřica, hlavní rozhodčí Michal Hrubý (Alby - Pumpido).

První půlku jsem neviděl, jenom jsem slyšel, že domácí kolem 30´ neproměnili dobrou brankovou příležitost a z následného brejku jim Jara Jandásek dal náš vedoucí gól.
Přijel jsem, když běžela 46´ a za chvíli byl ve výborné pozici bojovný Dejv. Za dvě minuty na to se náš tlak zúročil. Mrknu ještě na foto, jestli z něho nebudu moudřejší, ale ve 49´ jsme vedli 0:2 a podle mého dal gól Lukáš Hrobár, i když tam v dobrém postavení byl i Bojar.
Vnuka to moc na zápase nebavilo, i když mně se to líbilo a rád bych vydržel až do konce. Zkrátka v 77´ jsme to zabalili, viděli jsme dvě naše dobré šance i nějaký pokus Hrádku. Vojta byl ale bezpečně na místě a naše šance zůstaly neproměněny. Jak jsem telefonickým dotazem po utkání zjistil, přidali jsme ještě jeden gól z kopačky Lukyho a zvítězili tak celkem přesvědčivě 0:3.

Dlužno podotknout, že Hrádečtí teprve s přípravou začínají a byl to jejich první zápas. Jestli chtějí z trojky rychle zpátky do okresu, nezbývá, než  tomu dát ještě trochu více.
           (lan)

Další fotky přidány a z nich je opatrné, že se Bojar asi na gólu skutečně podílel, že Rambo vystřídal Bojara, když jsem dělal okružní cestu kolem hřiště a že máme v letošní přípravě tým bojovníků, kteří hrají s maximálním nasazením i v těchto tropických dnech.
Boj o základní sestavu vrcholí a bude ctí pro každého našeho fotbalistu, když bude do širšího kádru zařazen. Beru jako velké pozitivum fakt, že na zápasech je přítomno i vedení božické Benfiky, protože náš případný úspěch v nové sezoně bude jednoznačně dán dobrou spoluprací obou týmů a vzájemným propojením a kooperací.

V pátek 28.7.2017 v 18 hodin přivítáme na našem hřišti rakouský tým z Obritzu.

















































Žádné komentáře:

Okomentovat