neděle 2. července 2017

První trénink Benfiky

Míša v podřepu bedlivě
sleduje co se děje na hřišti,
Jirka Pavelčík též ...
Abych pravdu řekl, ani jsem se nějak nestačil trenéra Míši Topolčana zeptat, jestli pro jeho tým můžu používat označení Benfika. Bývá to tak pro "B"týmy občas obvyklé a za druhé pravá Benfika Lisabon bývala ve fotbale za mých mladých let (a Michalova táty též) pojem! A dnešní první "hřiště", to byla radost pohledět! Stejně tak po fotbale! :-)


Když jsem se kolem páté vracel do Božic, zaujal mě průvod, který směřoval brankou na hřiště! Že by už první trénink? Nedalo mi to, vzal jsem nádobíčko a šel se na hřiště podívat. Více než dvacítka kluků a chlapů v kopačkách mě lehce vyvedla z míry! Byli tam i kluci z áčka a hodně dorostenců.
A když pak přišel i "Baník" a zapojil se též do hry, sklapla mi brada! Je pravda: Na první soutěžní mač s Čejkovickými Kohouty se musíme připravit co nejlépe. Když jsem viděl nasazení Pacíka, Pati a vůbec všech, kteří dneska pobíhali po hřišti, měl jsem hodně dobrý pocit.
Asi budeme chodit i na Benfiku! :-), co říkáte?

          (lan)













Žádné komentáře:

Okomentovat