pátek 28. června 2013

Božické hody 2013 zahájeny stavěním máje

Jako za starých dobrých časů stavěli letos božičtí hasiči ozdobenou máji, viditelný symbol našich hodů. Za pomoci žebříků (hasičských!!!) a lan vyšňořenou krasavici postupně zdvihali, až ji dostali do té správné polohy a definitivně usadili.
"Jedete pozdě, pane Nevrkla," vítal mě jeden z organizátorů, Tonda Beneš. No jo, dřív jsem to nestihl. Nemohl jsem říct, že jsem se zdržel tím, že jsem se zastavil v mléčném automatu a poté si jel projet a vyfotit novou křídlovickou asfaltku. Takže jsem nafotil závěrečnou fázi stavění a pokračovat budu zítra.
Odpoledne bylo velmi příjemné a tak přeju pořadatelům, aby jim vydrželo na celé hody. Na sobotní zábavu se sice nechystáme, ale chodíváme v neděli odpoledne a podvečer, a tak to snad bude i letos. Minimálně určitě oba fotbalové zápasy navštívím a zachytím ve fotografii.
Máje je postavená, hasiči připravení, návštěvníci naladění, počasí se drží, nálada stoupá.... tak ať žijí Božické hody 2013. Sobotní program začíná už v 8 hodin předáním hodovního práva v kostela sv. Petra a Pavla v Božicích (Českých Křídlovicích) a následným zaváděním hodovní chasy po obci.

                  Ladislav Nevrkla




1 komentář:

  1. Jednu okradli na fotbalovém hřišti v Božicích. „V noci na neděli tam neznámý pachatel odcizil peněženku z kabelky, kterou měla slečna přes rameno. Uvnitř měla peníze, osobní doklady a platební kartu. Vznikla jí škoda sedm set korun.

    OdpovědětVymazat