pátek 7. června 2013

Rozhodující je dětská radost

Letošní posunutý dětský den na božickém hřišti měl v pátek 7.6.2013 od 16 hodin trošku jiný ráz než ty předešlé a nejen já se ptám: Stalo se něco? No, samozřejmě: nestalo se nic! Kdo byl a viděl, dá mi určitě za pravdu.
Nebylo moc stanovišť a soutěží, ale já jsem viděl rozzářené dětské oči, hodně různě ozdobených a pomalovaných dětí, viděl jsem je ve skákacích hradech, na trampolíně, viděl jsem je při zumbě, u cukrové vaty, u párků v rohlíku, mezi hasičskou technikou, na chůdách, u limonády, nad omalovánkami, potkával jsem desítky tatínků, kteří pátrali po tom, kam se jim jejich ratolest zatoulala, viděl jsem pana starostu, jak se pohybuje mezi návštěvníky a jak nakonec splnil čtyřicítce malých majitelů losů jejich přání. Usměvavý Robin i šťastná vítězka Kristýna jsou důkazem toho, že se děti bavily. Odcházel jsem v půl sedmé a ještě pořád bylo na různých místech velmi živo.
A doufám, že všichni slyšeli, že jsou zváni na sobotu 8.6.2013 ve 14 hodin na Kolonku, kde pro ně paní Janina a její přátelé připravují Pohádkové odpoledne. Se známým ekologickým aktivistou jsme se dohadovali, za jakou pohádkovou bytost by se dalo zítra odpoledne jít. Rumcajs s Mankou jsou prý obsazení (můžete hádat kým z Kolonie), stejně jako Křemílek a Vochomůrka nebo překvapení v podobě Pata a Mata.
Jsem přesvědčen, že tenhle původně neplánovaný dvojblok je velmi zajímavým a docela atraktivním naplněním pěkných dětských dnů. Ruku na srdce, kdy nám bylo nejlíp? Jasně - tenkrát!!! Bez ohledu na režim!
               Ladislav Nevrkla




















Žádné komentáře:

Okomentovat